onsdag 29 mars 2017

Så här dagen efter ...

min födelsedag så är jag fylld av ödmjuk tacksamhet.


  • Så glad över min mysiga kollega som utan att tveka bytte arbetstid med mig (så att jag fick möjlighet att få bli ordentligt firad hemma)
  • Alla härliga tillrop och gratulationer från vänner och bekanta
  • Telefonsamtal och sms
  • Kramar
  • Presenter vilka valts ut med stor omsorg
  • Att slippa laga mat, fixa tårta och diska
  • Få sätta mig vid dukat bord och bli ompysslad och bortskämd ... så nice
  • Kort sagt en grymt bra dag!

Knäpp som jag är satte jag klockan på halv sex ... för att hinna yoga innan mannens klocka ringde. Hann krypa tillbaka ned i sängvärmen och vänta som ett litet barn på att katterna och min älskling skulle smyga först ut och sen in i sovrummet med famnen full av paket samt hissad bordsflagga.

Ingen skönsång förrän senare på kvällen. Den som väntar på något gott :)


Vill från botten av mitt hjärta säga TACK till ALLA!!! You rock!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar