måndag 18 juli 2016

Från noll till hundra


Semestertider men om du tror att tempot är lugnt på mitt jobb så har du fel, både förra veckan och denna startar i samma anda. Typ full fart framåt! Massor att göra och jag måste tvinga mig att ta rast. Gillar att ha många bollar i luften men när dagen är slut så är både kropp och knopp trötta.

Nu softar jag i soffan och kliar Tiger på magen samtidigt som en tanke fladdrar förbi, jag skulle också vilja bli "kliad på magen". Tiger spinner högt och sträcker lättjefullt ut sig, han är nöjd med hur jag sköter mitt jobb.


Faktiskt så blir även jag avslappnad av vår procedur, går inte att vara någon annanstans än här och nu, så på ett vis kan Tiger påstå att han kliar mig tillbaka.

I morgon är en ny dag, då ska jag hänga om i butiken och se till att den ser snygg, clean och inbjudande ut. Allt det nya (i de fem lådor som kom idag) ska finnas tillgängligt för kunden samtidigt som rean fortsätter.


Bäst att ladda batterierna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar