måndag 11 juli 2016

Vardag


 

Nu är det mesta som vanligt, jag är tillbaka på jobbet och trivs med det. Möter trevliga kunder och arbetskollegor. Hänger med familj och vänner igen.

Hemma kliar jag Tiger på magen när helst han önskar och gosar med Ravelli, de vakar över mig och följer mig vart än jag går i vår lägenhet.


Min fot som hastigt och lustigt skrek efter omvårdnad och kärlek tillfrisknade lika snabbt som den "insjuknade" och igår kunde jag gå till jobbet utan linda, nästan som att jag aldrig trampade snett.

Är så oerhört tacksam för det. Jag kan yoga och träna som vanligt, vilket ger mig balans i tillvaron och harmoni.

Så idag är en vanlig arbetsdag, en sommardag mitt i mångas semesterperiod. Hoppas du har det skönt därute oavsett om du jobbar eller är ledig.


Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar