söndag 17 juli 2016

Home sweet home!



Efter underbara dagar på Österlen så är vi hemma igen. Sonen bjöd på hemmalagad middag och katterna studerade oss avvaktande, som om de funderade på ifall deras vardag återkommit eller?

Fylld av energi packar jag upp de böcker vi fått i gåva av vår värdinna. En spännande kvinna med många järn i elden och som jag precis har inlett en ny och spännande bekantskap med.

Mina hattar kan möta en spännande framtid?

Vad som händer härnäst återstår att se? Oavsett vad morgondagen kan bjuda på så känner jag mig full av tacksamhet gentemot alla underbara människor som finns i mitt liv och som ger mig så mycket. Så du som vet att du är min vän ... känn min kärlek!

I morgon är det vardag för mig igen och jag kommer att yoga, meditera och gå till arbetet som vanligt.

Borde damma av mina löparskor och ge mig ut på löprundor nu när semestern innebär färre träningspass i grupp ... vilket alltid är jobbigast innan jag kommit igång.

För alla er som fortfarande har semester: NJUT!!! Själv ska jag göra mitt bästa att både arbeta och vara i nuet på samma gång.


Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar