lördag 23 juli 2016

Party på taket och lejonkungens återkomst


Sommarhettan har tagit grepp om city i staden där jag bor och de människor som inte lämnat staden gör sitt för att njuta fullt ut.

Igår kväll kunde vi se hur grannar i huset mitt emot hade party på taket, antagligen fullkomligt livsfarligt ... men härligt spännande och med en storslagen vy! 

Har man ingen balkong och bor längst upp i ett hus utan hiss så kan detta vara ett alternativ?! Jag frågade mannen om vi skulle bjuda över oss själva? Inte för att vi känner tjejerna som festade utan varesig räcke eller säkerhetslinor utan för att det vore en häftig upplevelse med party på taket.

Fotade aldrig men detta är samma tak:

Så i natt kom han hem för att mellanlanda i sitt rum, en gång lejonkung nu Europaresenär från väst till öst. Mannen öppnade dörren i natt och släppte in sonen, lillebror. Han kommer att ha massor att berätta och idag vill jag lyssna, senare då han sovit klart.


Annars blir det en dag på stranden för mig. Äntligen!!! Som jag längtat, oj vad jag ska njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar