fredag 1 juli 2016

Hurra!


Semester!!! Nio dagar av ledighet och jag tänker vårda varje sekund,. Bara vara, ladda energi, sola, bada och läsa ... det kommer att bli hur bra som helst :)

Ska bara packa ... har grejer som är tvättade och framtagna, ligger i små högar, ingen riktig struktur eller organisation men det löser sig. Biljett, bokningar, pass och pengar har jag koll på.


Meditationsdag 20: Kramas!
Helt underbar meditation, så helande och energigivande. Kramar is the shit! Istället för att själv instruera och beskriva så hänvisar jag dig till länken.

http://josefinesyoga.metromode.se/2016/07/01/meditationsutmaning-dag-20-kramas-2/

I min ensamhet när alla lämnat hemmet så löste jag uppgiften på detta sätt (läs min kommentar):
Då alla gått hemifrån och jag var ensam kvar beslöt jag att krama om mig själv. Tacka för att jag är jag och för allt kroppen gör för mig både genom att säga ”stopp, vänta” och att gå med på alla mina infall och utmaningar. Är så tacksam för den jag är idag, så mycket helare och lyckligare än för tio år sedan. Mycket finns dock att lära och jag kämpar nyfiket på. Dagens utmaning var skön och rogivande. Nu är jag fylld av energi och kan möta dagen. Tack <3
Kram Mia
Mia 2016-07-01 08:40:18 http://Miassidor.blogspot.se
 Svara
  • ÅH VA FINT Mia. Bästa bästa kramen :-). Så glad att läsa. STOR KRAM
    josefinebengtsson 2016-07-01 10:38:25


Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar