fredag 11 januari 2019

En dag väl värd att vänta på


Kick off med gänget på Hera Hub resulterade i massor av ny energi. Dagen försvann och timmarna rann iväg precis som de gjorde när jag var liten och leken var som roligast.

Målfokuserat arbete. Diskussioner. Skratt. Ett ständigt flöde av lyssnande och talande. En enorm kraft av kvinnligt entreprenörskap. Klokhet. Framåtblickande kreativitet. Mängder av kärleksfull boost. Mod och reflektion.


I denna trygga miljö som Hera Hub erbjuder kan alla växa, få vara sig själva och blomma ut till just de personer de är ämnade att vara. Så coolt! Wow, vad glad jag är över att få vara en del av detta 😍

Eftermiddagen avslutades med post-it lappar fyllda med positiva egenskaper, tre per person från var och en av oss. En gåva att få ta med hem, hur jag uppfattas av andra. Kanske att spara och titta på någon dag när livet känns mer uppförsbacke än normalt.

Så AW på det och julgransplundring innan det var dags att ta bussen hem till mannen.


Bussen ja ... visade sig svårare än normalt att använda appen. Fick meddelande att inga bussar gick eller att det möjligtvis kunde vara så att jag hade dålig internetuppkoppling? Visste att det första alternativet inte stämde så jag beslöt att gå till hållplatsen och vänta. Appen fortsatte att krångla. Tänkte på vad mannen brukar säga: starta om mobilen! Okey. Samma resultat?

Men hallå, hur skulle jag nu ta mig hem?

Bussbiljett betalas via appen i vår stad. Startade om mobilen ännu en gång och precis då kom bussen samtidigt som appen svarade och jag kunde köpa biljett. Så slutet gott, allting gott.

Önskar dig en skön lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar