torsdag 10 januari 2019

Fredagsfeeling med AW


Så är det dags för den yngre sonen att lämna Sverige och flytta hem till sig i London. Terminen startar  efter helgen och nya kurser i psykologi väntar, precis som hans kursare och kompisar där borta.

Jag fick väcka honom och säga hejdå innan bussen kom (som tog mig in till stan och vidare till Hera Hubs kick off dag). Vem vet när vi ses nästa gång? I maj?

Lejonkungen kommer att vara saknad. Han som kramar om och pussar mig på pannan när han passerar, bara för att han får lust.


Däremot kvitterar jag tillbaka min studio (i poolhuset)! Så inget trist som inte har något magiskt bra i sitt kölvatten.

Men nu undrar du kanske över denna fredag?

Hera Hubs kick off är efterlängtad och jag är ordentligt taggad. Få en hel dag av umgänge med dessa grymma "kollegor"! Så spännande att se vad dagen, eftermiddag och kvällen bjuder på.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar