fredag 25 januari 2019

Mot nya mål


Nu har jag äntligen vågat skicka iväg anmälan, förökte i förrgår men då fungerade inte länken. Mejlade ansvarig lärare. Trodde att läget var kört ... att jag missade deadlinen med någon millimeter, typ en dag?

Fick svar att fler råkat ut för samma dilemma och att läget var lugnt, fick ny länk och hokus pokus så hade jag anmält mig. Äntligen!!! Har längtat så länge men nu när två lärare är beredda att hjälpa mig att hinna få de flygtimmar jag behöver för att vara behörig att söka så skiner solen ordentligt igen.

Aerial, Antigravity eller flygande yoga, min drömutbildning.


Men tänk om jag upptäcker att detta inte alls passar mig? Om min magkänsla under alla år haft fel? Hur skulle det vara?

Nä. Jag tänker inte ens släppa in den tanken. Här ska flygas! Start och "prova på" i morgon. Åh, vad jag längtar!!!

Min egen gunga hemma har fått fästen, krokar och öglor att fästa i tak, de ligger fortfarande i samma plastpåse som för en vecka sedan ...

Så från yin yogan (med ett diplom som knappt svalnat) höjer jag blicken uppåt mot nästa utmaning: FLYoga (de första dagarna i mars).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar