måndag 21 januari 2019

Så där ja, det gick ju riktigt bra


Yes, jag klarade det! Det slutgiltiga och skriftliga testet efter allt yin yoga pluggande.
Så nice 🙏🍀💫 Känns helt underbart.

Har hittills haft två yinklasser och jag måste erkänna att denna typ passar mig (att leda). Ge inledande guidning, assistera och sen låta yogisarna få vila i tystnad. Hitta sin egen känsla, sig själv på mattan och jobba utifrån sina förutsättningar.


Förra veckan presenterades en meridianklass (njurens) och igår en chakraklass (planerad utifrån energihjulen längs kroppens mittlinje, från svanskota upp till huvud).

Vid sidan av att jag nu kan fokusera på att planera och hålla hatha vinyasa samt yin så höjer jag blicken och strävar mot nästa mål: Antigravity ... aerial yoga = "flygande". Jag har två kontakter att bygga vidare på, en massa idéer och en utbildning jag vill gå.

Men just idag tänker jag fira min nya tilläggstitel, yin yoga lärare. Kanske med en semla? Det är ju faktiskt tisdag ... och snart februari. 😜😂🤗




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar