tisdag 21 maj 2024

Han hävdade att han knappt hörde sina egna tankar



Emellanåt är det riktigt roligt att läsa gamla inlägg, vilka dyker upp som minnen i sociala medier. Tänker att jag dagen till ära bjussar på några:

För 9 år sedan, maj 2015

Skulle sätta mig och skriva på bokmanuset, då kommer sonen hem från skolan. Har skrivit nationellt prov i matte. Det blir disco i hela lägenheten.
- Jag tänkte skriva.
- Ja? Gör det. Jag ska också skriva.
Nu förstår jag plötsligt min pappa som muttrade när jag spelade hög musik och pluggade samtidigt. Han hävdade att han knappt hörde sina egna tankar ...


13 år sedan, 2011

Försöker låtsas som att jag inte bryr mig när jag hör busvisslingen...(efter mig!) Tänk vad egot får sig en kick...även om det är en a-lagare som visslar:)


14 år sedan, 2010

Morsade på två harar som jag mötte i morse, det är livskvalité!:)



Önskar dig en skön dag! Kanske får du njuta av sol och värme eller så hänger du inomhus? Själv planerar jag att hinna med både och.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar