fredag 22 december 2023

Äntligen dan före dan!



Förbereder utloggning från bloggen, så detta blir det sista inlägget på ett tag. När jag väntas tillbaka är just nu osäkert, blir typ när andan faller på.

Familjen är samlad och det är mys och närvaro som gäller ... fullt ut!

Dessutom har jag fått min högsta önskan uppfylld: en vit jul, kan inte bli bättre. Antagligen betyder snön att en del skottning väntas men det är okey, kommer troligtvis att kännas riktigt välkomnande efter mat, godis och brädspel.

Om jag har tur så kanske jag kan knyta på löparskorna och ge mig iväg någon morgon, det känns som evigheter sedan då viruset som satte sig i bröstet kapade all min fysträning. Nu signalerar dock kroppen att den är tillbaka vilket innebär att det finns möjlighet (om tillfälle ges).


Önskar dig en skön och bra julhelg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar