onsdag 29 november 2023

Hurra för mannen, han är bäst på överraskningar!



Har fått en adventskalender av mannen (JA vi ger varandra sånna, hemmafixade eller inköpta). Mitt paket var stort som ett större brädspel och inslaget i julpapper, det gavs med orden att det var någon dag för tidigt men bättre igår än senare.

Både jag och mannnen vet att min kalenderstart inte kommer att ske förrän den 4e , vilket innebär att den (undertecknad) som väntar på något roligt får koppla på tålamodet och härda ut.



Jag uppmanades att öppna, inuti hittades: Jakten på den gyllene boken - med 24 spännande gåtor. Wow! Vilken häftig gåva. Jag som älskar mysterier och just gåtor får använda samtliga hjärnceller hela vägen fram till jul, ska bli riktigt spännande att se vad kalendern bjuder på för utmaningar.

Hurra för mannen, han är bäst på överraskningar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar