tisdag 26 juli 2016

Dags att kalla hem kreativiteten från sin långa semester


Nu börjar det bli dags att titta över mina hattar igen. Fundera över nya och hur de ska designas? Mias Hattar har legat i dvala tillräckligt länge. Jag har en tanke, en plan och tack och lov har jag tillräckligt lång tid på mig.

Om allt går som jag önskar så behöver jag ha en egen kollektion till nästa sommar, så det är enbart upp till mig själv att kliva in genom den dörr som lämnats lite på glänt.


Så klart knackar mitt självkritiska JAG mig på axeln och skakar misströstande på huvudet. "Klarar du verkligen detta? Håller dina kreationer för kritiskt granskande ögon? Är de tillräckligt välgjorda?"

Men ... inte vet jag??? Ska göra mitt bästa. Klart jag fixar detta ... eller?



Måste testa! För hur ska jag veta om jag inte provar? Detta är en möjlighet jag bör vårda, glänta på dörren och ta steget över tröskeln. Vad som händer då får tiden utvisa, kanske ingenting men fine i så fall är det okey.


Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar