onsdag 22 mars 2017

En dag ... kanske?


För ett år sedan skrev jag en novell, skickade in den och fick besked om att den var önskvärd. Förläggaren ville ha med min berättelse i en barnboksantologin.

Köpte champagne och skålade med mannen.


Nu har det gått ett år och hela projektet har gått på sparlåga, nästan legat på is. Eftersom jag är luttrad så har jag "glömt" bort novellen. Tänker att det blir som det blir


Har alltid önskat att få ge ut en barn- eller kanske ungdomsbok och för hoppningsvis kommer trots allt denna dröm att uppfyllas men ibland undrar jag?

Orkar inte lägga någon energi på frågan. Är det meningen så kommer boken ut om inte så överlever jag. Tiden får visa.


Hej svejs!


Dag 19 i #lärdiglyssnapådinkropp (yogautmaning): SOMNA med Sama Vritti
http://josefinesyoga.metromode.se/2017/03/23/lar-dig-lyssna-pa-din-kropp-dag-19-somna-med-sama-vritti/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar