torsdag 15 oktober 2015

Yoga workshop med idolhäng


Igår gjorde jag det, anmälde mig till ett Yin Yoga & Breath Awareness for Surfers & Athletes. Nu äntligen kommer jag att få träffa en inspirations förebild Annelie Pompe, in real life! Hon ska tillsammans med Sofie Ringsten hålla i workshoppen.


En äventyrerska (fridykning och bergsklättring på avancerad nivå) och en surfare (paddelboard och Yin Yoga / SUP Yoga Sweden) Hur coolt är inte det!?!


Jag är ruggigt taggad men får snällt vänta till mörkaste december.
En dag att testa mina gränser och tänja mina möjligheter. Jag har det som krävs: nyfikenhet! Sen får vi se hur långt det tar mig? Men provar jag inte så får jag heller aldrig svaret.


Om du är intresserad så sök på Sofie Ringsten eller Annelie Pompe på Facebook. Det kan finnas platser kvar. Kostnad ca en halv tusenlapp för fyra timmar på Söder i Stockholm.


Bilderna har ingen ting med Annelie eller Sofie 
att göra. Det är foton av mig som yogar på paddelboard
samt solnedgångsyoga.
De sista två magiska bilderna har fotografen
Mark Harris, Frozentime.se tagit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar