lördag 17 december 2016

Överraskningens magi


För några veckor sedan blev jag uppbokad, fick ingen ledtråd till vad som väntade bara en uppmaning att boka gårdagskvällen för en överraskning.

Åh vad jag älskar detta sätt att agera!

Att få gå omkring och undra, fundera och klura på exakt vad som egentligen väntade mig? Så klart hade jag en ganska kvalificerad gissning men försökte trots det att vara så openminded som det var möjligt.

Egentligen spelade det ingen roll vad som planerats utan det som berörde mig mest var att just JAG skulle få en "present" och överraskning ... bara sådär, utan andledning. Ingen födelsedagspresent, inget jubileum utan bara för att min vän ville.

"Du behöver ingen särskild klädsel, vi ska inte vara utomhus och aktiviteten är inte fysisk"


Mötesplats utanför en restaurang, vi behövde lite mat i magen innan ...
Infann mig i tid och blev först bjuden på god middag och därefter balettföreställning.

Just nu är jag oerhört tacksam och glad! Är inte van att bli så bortskämd, har faktiskt lite svårt att låta någon annan betala allt. Sa om och om igen TACK så jag hoppas och antar att min känsla verkligen förmedlades.


Ha en skön fjärdeadvent!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar