onsdag 7 december 2016

Snart ... same, same but different



Äntligen har jag haft två dagar med min favorityoga och jag mår sååå bra!

Men alla sagor har ett slut och så även denna praktik. Om en vecka förändras livet. En av mina favoritlärare går vidare mot nya mål och utmaningar, hon lämnar oss (fysiskt).


Jag är oerhört tacksam för den resa vi haft tillsammans, för den vänskap vi påbörjat och för den guidning som gjort att jag är där jag är idag.

Dessutom fick jag nyligen veta att den stora vackra temuggen blir MIN (!?!) att ärva när ägaren packar sin väska och reser. Den får bo kvar i studion och varje gång jag dricker ur den så kommer mina tankar att gå till en person som för alltid fått en plats i mitt hjärta.


Ja jag kommer att överleva, avskedet sker först om en vecka, studion står kvar och den andra favoritläraren ska ingenstans. Det blir bra.

En ny start väntar, yogan blir annorlunda men det behöver inte betyda att den blir sämre ... utan bara annorlunda. Same, same but different.


Puss & kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar