tisdag 2 oktober 2018

Hemmastudio


Äntligen har jag kommit igång med att fixa min egen hemma studio! Sakta växer något hemtrevligt fram, något mysigt och det är inte en dag för sent.

Problemet, för det finns faktiskt ett sådant, vilket mannen påpekat för många veckor sedan men som jag skakat på huvudet åt ... har inte riktigt trott honom.


Det är kallt! Ett oisolerat poolhus utan värme, say no more. Egentligen vet jag men har nog inte riktigt insett att det är oktober med nattfrost och kyligare temperaturer.

Skulle vilja ha en braskamin vilket skulle vara både praktiskt och mysigt. "Inte nu", säger mannen och tycker att ett elektriskt element är lättare att införskaffa.

I vårt liv (denna höst) så har han rätt. Vill verkligen inte ha något element men för tillfället är det en enkel och mer praktisk lösning. Får se till att införskaffa så jag kan hänga i min egen lilla studio, den som snart är "tillräckligt" klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar