torsdag 20 december 2018

Dan innan dan innan dan innan dopparedan


Nu längtar jag verkligen efter ledighet! En arbetsdag kvar och så en yogaklass i morgon på förmiddagen se så ... chill.

Under de sista dagarna när jag jobbat så har mannen och grabbarna fixat, igår köptes till exempel årets gran. Lite konstigt att ha prioriterat bort den uppgiften, har faktiskt inte ens sett granen men inköparna är nöjda så då är jag också det.


Köttbullarna brukar alltid mannen rulla men i år tror jag att det är sönernas tur, de får axla sin pappas mantel. Astronauten har tjuvtränat genom att ha även detta år tillaga studentkårens köttbullar när de bjöd på julbord tidigare i december, så han kan ses som proffs???

Själv kommer jag att hänga på låset till matvarubutiken denna morgon, all julmat behöver köpas och för att hinna innan dagens arbete så gäller det att vara på tårna.

Önskar dig en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar