måndag 10 december 2018

Från dröm till verklighet, ja eller i allafall på väg med stapplande steg


Gårdagen var lång och intensiv. Jag började med att göra en efterlängtad återkomst. Två timmars buisness booster på Hera Hub med rubriken "Ditt mentala bokslut 2018" Så bra!!!

Även om jag haft stor frånvaro denna höst så har jag lagt ned massor med tid på min egen sidoverksamhet, mitt registrerade företag: Mias Yoga Uppsala.

För mig har 2018 varit en färd från ide' till verklighet. Även om jag är en riktig rookie och har massor att lära mig så har jag på stapplande ben påbörjat min alldeles egna resa. Wow! Äntligen!


Att få hänga i den tryggaste och mest kreativa miljö jag vet, med människor jag beundrar och kan kalla mina kollegor är utvecklande. Varje gång jag kliver in genom dörren så känns det som jag kommit hem (till mitt andra "hem") och när jag går ut genom dörren så har jag något nytt och spännande med mig.

Resten av dagen tillbringade jag på det arbete som betalar ut månadslön, det ställe jag ska pausa från efter nyår för att testa mina vingar och se om jag kan lära mig att flyga ... på riktigt?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar