tisdag 4 december 2018

Kanske en liten yogagroda i lättbetong eller sten?


Jag har en liten nöt att knäcka. Finns det något jag önskar mig? (Annat än att mannen ska bli fullt frisk). Vi har nu kommit till den tid på året som julklappsinköpen borde påbörjas (om "man" väljer att fortsätta den traditionen, vilket vi gjort).

Finns dock en hake, tre av fyra familjemedlemmar har ingen aning om vad de ska skriva på sin önskelista???


Eller? Om mannen fick önska fritt så har han endast en önskan: att bli frisk. För egen del har jag mål och önskningar men de är för dyra: Antigravity yogalärarutbildning och resor (sådant som vi fått stryka på todolistan sedan i somras).

Så vad kan jag hitta på? Behöver inga kläder, inga egentliga prylar ... typ ingenting.

Vi får väl se om vi får ihop några listor eller om det enbart blir ena sonen som som hittar julklappar under granen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar