torsdag 19 december 2019

Tålamodsprövande arbete


Teknikens under ... eller kanske mer frustration än lycka vissa dagar?

Igår var det dags för mig att ladda upp denna veckas yoga video på Youtube. Kortfattat kan jag meddela att det INTE gick smidigt.

Vid ett par tillfällen har jag varit med om detta, ett både tålamods prövande samt planerings stjälpande inslag i min arbetsdag. Som att uppladdningen checkar in i vänteläge om jag lämnar datorn ... suck.


Inte nog med det, vårt internet svajade och min sega uppladdning inverkade på sonens "game tid" med kompisar. En något frustrerad son fick pausa sin aktivitet för att jag skulle kunna publicera filmen.

Så äntligen hamnade videon där jag önskade och Lejonkungen kunde påbörja sin spel.

Här kommer en länk till: Midnatt råder - flöde för nissar
(ifall du blir sugen på en smygande vinyasa klass


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar