fredag 4 oktober 2024

Det gick bra ... not!



Slet mitt hår samtidigt som jag försökte boka konsertbiljetter, gick mindre bra ...

Kanske det var länken som var seg eller så var det inte meningen att jag skulle aktivera mig med detta just då (en fredagkväll)? La därför ned verksamheten för att ta upp den senare, typ idag. Hoppas det fungerar bättre! Om mina vänner lyckas så borde väl även jag klara av detta uppdrag. Eller?



Lördag, som jag längtat! En ledig helg ligger framför oss. Tid att hänga i trädgården, att kanske träffa vänner samt att hänga med familjen.

Startar morgonen med en löprunda, för att bara vara och landa i mig själv och naturen. Pausa och svettas. Hösten har anlänt och det är nästan som att jag vill stoppa tiden. Färgerna förändras, luften är krispig och dimman ligger mjukt över marken. Det är vackert.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar