lördag 19 oktober 2024

... inte alls fel utan snarare helt rätt



Idag springer Astronauten Amsterdam maraton medan hans föräldrar följer loppet hemifrån. Det är inte hans första långlopp och kanske inte hans sista? Vem vet. 

Själv brottas jag mentalt med den väst jag designar. Med handen på hjärtat har jag som vanligt en idé i huvudet. Ingen mönster. Tänker att jag löser eventuella konstruktionsproblem när de dyker upp, vilket det gjorde igår.



Istället för breda axelband (om det nu går att kalla det axelband då de är femton centimeter breda) blev det hastigt och lustigt en halterneck. Gäller att vara med i svängarna när mitt huvud arbetar! Inget jag planerat men inte alls fel, snarare helt rätt. "Go with the flow" liksom.

Alla delar sitter ihop men jag är långt ifrån klar. Ser mållinjen men vägen är långt ifrån rak, mycket kan fortfarande hända, kort uttryckt kan jag sammanfatta "det är alltid lika spännande att se slutresultatet"



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar