torsdag 14 december 2017

När livet ger mig det jag behöver snarare än det jag önskar


Har inte förstått varför jag varit extra trött denna vecka? Har tänkt att det kanske berott på REA förberedelserna på jobbet eller att jag maxat min tid mellan Hera Hub och butiken?

Hemma har lägenheten juldekorerats, allt utan stress men ...

Igår skulle jag äntligen få gå och träna på mitt favoritpass (har missat tre veckor i rad). Såg redan under dagen att det skulle vara vikarie. Synd. Valde att gå iväg trots huvudvärk. Kroppen behöve ta ut sig och svettas (tänkte jag).


Väl i träningslokalen insåg jag att det nog var bra med vikarie. Musklerna var sega och orken inte alls på topp. Ersättningspasset var precis på min nivå, liksom anpassat efter min status. Jag skulle INTE mått bra av att ta ut mig mer. Så tur i oturen med vikarie.

Antagligen har jag någon skit i kroppen, något som inte känns på annat sätt än att jag vaknar trött (samt den huvudvärk vilken molade igår). Förhoppningsvis har jag hjälpt kroppen genom att träna lagom hårt. Det lär visa sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar