lördag 24 mars 2018

Finns dock konkurrens ...


En helt ledig helg ligger framför mig. Underbart!

Eller?

Helt ledig var väl kanske inte rätt ordval, snarare två dagar då jag inte ska gå till mitt arbete. De 48 timmarna är uppbokade av mannen. Hemma väntar flyttförberedelser i form att rensa/släng/packa, vilket kan ta all min vakna tid.

Finns dock konkurrens till ovan nämnda sysselsättning ... studier.

Behöver plugga, har mycket inläsning och filmtittande på todolistan samt atomistudier, artiklar att kritiskt granska, enkäter att fylla i, yogaklasser att planera, spellista att skapa och sanskritord att lära mig utantill.


Oops, höll på att glömma: klia Tiger på magen! Enligt vår katt så kretsar ALLT runt honom, HAN är viktigast. Men andra ord så kommer jag knappast att vara sysslolös ...

Hinner nog med lite av varje, hoppas jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar