tisdag 13 mars 2018

Jag behövde en spark i baken ...


Hemsida ...

Hur ska min se ut? Vilken domän ska jag välja. Vilka korta texter ska jag skriva ihop? Var ska flikarna placeras? Och vilka bilder speglar det jag vill förmedla?

Igår var det dags att fortsätta arbeta på den hemsida som jag hittills mest spånat kring. På ostadiga ben och med en massa lösa trådar anlände jag till Hera Hubs writers lounge.

Jag behövde en spark i baken och någon att bolla med.


På Hera Hub får jag all den vägledning jag önskar men sen är ansvaret mitt att ta mig i mål. För närvarande har jag åtta veckor på mig, vilket kan upplevas länge. Eller inte ... tid kan ha en förmåga att rinna iväg.

Hemsidan är en av mina senaste utmaningar och ännu en gång är jag utanför min bekvämlighetszon. Formgivning och textskrivande borde jag fixa, det är de mer tekniska delarna som är svårare.

Åtta veckor.

Detta fixar jag! Med mycket eller lite hjälp från mina vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar