söndag 3 maj 2020

Utmaningar av olika slag


Ny vecka, ny måndag och ny månad.

Så vad händer idag? Tja, administrativt arbete, sekvensering av veckans vinyasa samt yinklass och planering inför fredagens PT-timmar. Dessutom står min egen praktik på schemat och ikväll har jag klass, med andra ord en fullspäckad dag.


Astronauten meddelar att han tillsammans med några andra påbörjat en 30 dagars yogautmaning och nu kan checka av de första sju dagarna. Han är nöjd och jag stolt att han är så öppen för all typ av välgörande träning för både kropp och knopp.

Mannen säger att även han är igång med sin yogautmaning. "Hur menar du då?", undrar jag och höjer ena ögonbrynet. Det var ett bra tag sedan jag såg honom på mattan. "Min utmaning är 30 dagar utan yoga", svarar mannen och flinar.

Ingen i familjen är förvånad ... suck.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar