onsdag 5 juni 2024

Jag har en tendens att blunda för ...



Känns som undertecknad har klippkort i matbutiken, dock inte på det viset att allt redan är förbetalt ... nä, hittills har jag behövt betala för att få med mig det som önskas 😂😂😂

Skulle kunna sammanfatta läget: det är mycket nu!

I bilen hem välte dessutom ena kassen, naturligtvis den med äggkartongen överst. För min inre syn såg jag äggsmet och kladd över bilmattan. Stannade bilen och kollade, allt såg okey ut, det fanns inte ens en spricka på något av äggen. Änglavakt? Ja, kanske.



Idag står det stor, grovstädning på schemat och renbäddning av samtliga sängar. Dammas, skuras, torkas och såklart dammsugas. Att få gäster kan vara en möjlighet att göra det där lilla extra som undertecknad har en tendens att blunda för ...



Ikväll kommer lillasyster med familj, det blir mysigt. Vad jag längtar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar