lördag 22 juni 2024

Lång dags färd mot norr



Idag ska jag ut på äventyr, det betyder att resa norrut på annat sätt än jag är van. Tågbiljett finns både på telefonen och utskrivet på papper. Matsäcken är packad och väskan är laddad med bok, dator samt annat som kommer att underlätta färden.

Rätt nice att tänka ÄVENTYR för det får mig att tro att allt är möjligt och att resan kanske blir både spännande, lärorik, vilande och påfyllande.



Ett par dagar med systrar, deras kärlekar, syskonbarn och annan släkt. Vad jag längtar!!!

Men … var sak har sin tid och först är det själva färden samt den egentid jag erbjuds som ska avverkas. Njutas. 

Eget skrivande, möjlighet att grotta ner mig i den engelska bok som Lejonkungen tycker att hans mamma bör läsa samt chansen att mejla vänner och andra kontakter. Det här blir en bra dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar