söndag 23 juni 2024

Träsmak …




Ett lugnt äventyr, så kan jag sammanfatta tågresan upp till Norrland. Mitt problem om vi nu ska kalla det problem var att sitta stilla ...

Träsmak i rumpan är inte något som rekommenderas så kanske borde undertecknad besökt toaletten fler gånger, restaurangvagnen eller utforskat tåget i största allmänhet? Nåja, lätt att vara efterklok, gjorde inte det och resultatet blev en sur bakdel 😂

Det var först i Umeå där jag hade 70 minuters väntetid mellan tåg och buss som undertecknad kunde sträcka ut kroppen, hänga på mig alla väskor och ta en promenad, allt för att försöka mjuka upp sittmuskelaturen … innan det var dags för nästa etapp.

Nu är jag framme i syrrornas paradis och allt är magiskt. Troligtvis pausas bloggen ett par dagar, vi hörs när det finns tid.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar