tisdag 15 september 2015

Åh neej...har du också twitter! stönade sonen för några år sedan.


Har roat mig med att läsa gamla tweets, bjussar på några:
  • Tror det saknas något hos mig, husmodersgenen, den måste ha varit restnoterad när jag föddes.
  • Nytvättat hår och bikramyogapass...hur tänkte jag nu?
  • Hattarna har slutat hemsöka mig i drömmen, jag har bestämt mig, dags att göra en ätbar
  • Jag skriver, katten redigerar...promenerar över tangentbordet
  • Efter en bikramklass känns det som att kliva upp ur badet...torr och fräsch...NOT!
  • Ilandsproblem: öppnar garderoben och funderar på vad jag ska ta på mig? Blundar och greppar, blir extra spännande att se resultatet.
  • Kastrullock som morgonrevälj, det är väl helt okey?
  • Tänkte göra snöänglar men får nog ta på baddräkt
  • Efter två veckors försummelse så klarar jag fortfarande av att starta och köra runt vår dammsugare
  • På promenad med borrmaskinen...
  • Tänk att ett litet förlåt är som bomull för själen
  • Jag ligger på spikmattan, katten ligger på mig, med sin tass beskyddande över min hand
  • Chockade maken idag genom att fråga om han ville hänga med till Claes Olsson? Han fick sätta sig ned på sängen och fråga om han hört rätt
  • Fick inte jobbet och kanske var det bra? Känner mig så glaaad, får en fri Zlatanroll istället!
  • Efter återupplivningsförsök på toalettdroppad mobil så är det bara att konstatera att den idag är död...
  • Att stå i kö till toaletten hemma innebär att även vänta in våra fyrbenta familjemedlemmar
  • Surfar nedför rulltrappan med överfull kundvagn och vurpar...det går bra nu!
  • Kan denna dag titulera mig: nåldyna
  • Inte att rekommendera: att riva sönder det nya, rätta kontraktet...
  • Fick kalsong- och mössmannen att sätta på sig kläder! 1-0 till mig
  • Löparskor framme, check. Grus i dojorn? Nej men kattfoder
  • Har doppat fötterna i champagne och döpt en fisk till Birgit #ZoULFishSpa
  • Saknar direktlinje till mamma i himlen
  • Blev oväntat uppgraderad till advokat, utan några som helst förkunskaper? Känns ju tryggt för klienten
  • Känns som någon släkt lampan och dragit ur elementet när vi landar på Arlanda #Barcelona
  • Borde inte men kan inte låta bli att tänka: Vad har hon satt på sig, föreläsaren? Stylist önskas så att vi kan höra vad hon säger
  • Möter dumpad bh på trottoaren, ser kallt och ensamt ut nu i juletider
  • Julens drama: kär vän sväljer kattens p-piller #detgårbranu #ingakattungar
  • Blind höna byter plats på linserna och Voilá, hon ser igen! 


Får räcka för idag. Ha det bra där ute!




Fotograf: Mark Harris, Frozentime.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar