fredag 18 december 2015

Dagens dilemma

He´s back ... min förstfödde och jag njuter och ska fortsätta med det till dess att han sätter sig på planet hem till sitt liv. Faktiskt så är jag inte ens trött längre trots mörkret, de låga molnen och regnet.


Badrummet träder fram i all sin prakt och även om det inte blir helt klart innan hantverkarna går på julledighet så är vi extremt nöjda. Wow! Snart blir det invigning, limningar ska bara torka först.


Nu till dagens stora fråga: Vad ska jag fixa för maskeraddräkt till nästa års första fest? En maskerad med tema film. Det finns så många alternativ att jag har svårt att välja. Ni som känner mig vet att jag går All in.

Ska jag använda mig av de attribut jag har och välja något utifrån dessa eller ska jag sikta på en total stilförändring med peruk och hela köret, maskerad till oigenkännlighet?

Får förslag på allt ifrån prinsessan i Frost till Catwoman. Måste nog sova på saken. Grejen är att det blir jul och sen nyår, helgerna avlöser varandra och möjligheten att fixa kostym minimeras om jag inte väljer att sy den själv.

Min lösning är fortfarande: sov på saken. Så jag avvaktar och laddar för biokväll.



Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar