onsdag 19 februari 2020

... med lite erfarenhet så kommer allt att flyta


I veckan är det sportlov i vår stad, det innebär att ungefär hälften av mina klasser pausats, alltså tagits bort från denna veckas schema. Det betyder också att jag haft några lediga kvällar, vilket för mig är lyxigt! Att få möjlighet att göra annat, som träna och softa.

Ett grönt sportlov med vårlik känsla i luften. Solen värmer när den är framme samtidigt som blåsten får dig att förstå att det trots allt fortfarande är februari månad.

Så fort solen tittar fram vill jag ut!


Nytt för denna vecka är lunchklassen jag kommer att leda på onsdagar, ett vikariat som sträcker sig resten av terminen. Känns kul att steppa upp och komplettera min morgonklass med en "lunch" på samma studio.

Vad som däremot blir en omställning är att komprimera planeringen så den fungerar. 45 minuter går fort, alldeles för snabbt om du frågar mig. Men allt handlar om upplägg och struktur. En vanesak, med lite erfarenhet så kommer allt att flyta smärtfritt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar