onsdag 1 april 2020

JAG är viktig!


Inser att jag behöver en plan för hur jag ska överleva rent ekonomiskt ...

Mer än hälften av mina ordinarie klasser har ställs in och de pengar som hamnar på mitt konto äts upp direkt. Ett pussel som inte går ihop. Antagligen borde jag vara sönderstressad men så är inte fallet. En känsla av tillförsikt och att allt kommer att lösa sig bor i mitt bröst.

Men ...

Jag är inte dum, klart som sjutton att undertecknad måste leta nya smarta och hållbara lösningar. Kanske hjälp vore bra?


Nu när livet på många sätt ställs på sin spets så behövs yogan mer än någonsin. Den lugnar sinnet,  utmanar kroppen samt ger hjärnan en fristad från oro och rädsla. En stund för paus, energipåfyllnad och reflektion. Alltså behövs vi yogalärare och JAG är/blir viktig för den hållbara hälsan!

Så vill du stödja en småföretagare, köp PT-timmar i min hemmastudio eller online. Jag kan skräddarsy för dig och/eller ditt företag. Du önskar och jag fixar.

Vill du komma i kontakt med mig så kan du mejla: miasyoga.uppsala@gmail.com så tar vi allt därifrån.

Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar