måndag 13 december 2021

Inte en utan två nattliga stalkers

Så har vi det där med drömtydning igen ...

Två björnar hemsöker mig, typ jagar mig ... eller? En brun och en vit och de verkar vara kompisar. Om den bruna är en grizzly eller inte framkommer inte men att den vita är en isbjörn är lätt att förstå. 

Det lustiga är att drömmen borde vara en mardröm, den innehåller samma känsla men undertecknad är inte rädd enbart oförstående samt frustrerad.


Vad vill björnarna mig? Varför känner jag mig förföljd och hur kommer det sig att de dyker upp på de mest osannolika platser, det vill säga sådana ställen som björnar normalt sätt borde undvika?

Björnar som stalkers ...

Har liksom ingen chans att komma undan eftersom den bruna kan klättra i träd och isbjörnen springa både fort och långt samt simma. 

Något viskar till min intuition och magkänsla att björnarna inte vill mig illa och antagligen är det därför jag aldrig blir rädd.

Vad betyder drömmen? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar