söndag 5 december 2021

När leendet hänger kvar


  • En flygkapten som fastnade på parkeringen 
  • En ofrivillig och skållhet dusch 
  • Magiskt vinterlandskap
  • Polkagrisar på marknad
  • Nattsudd, gapskratt och sång med maxvolym
  • Ett kulturhus i trä
  • Systrar i triss
  • Propellerplan
  • Familj och vänskap som består
  • Ett leende som dröjer sig kvar
  • Inspirerande pepparkakshus


Listan skulle kunna göras hur lång som helst och kunna erbjuda ett blogginlägg per punkt men den slutar här. 

Efter fyra dagar i min födelsestad med så många som jag älskar och alltid kommer att älska så hänger leendet kvar. Påfylld, tacksam och glad återvände jag hem. 

Har fått min första julklapp och samtidigt serverat mig själv och min vistelse som present till alla de jag umgåtts med under intensiva samt fullbokade dagar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar