onsdag 8 december 2021

... och kanske men bara kanske ...

Vad sägs om att bli totalt dissad av ene sonen? Eller egentligen inte jag utan det förslag som värktes fram.

"Aldrig"

"Jättetråkigt!"

Det var de två ord som skickades som svar och jag fattade direkt vad han egentligen menade och vidarebefordrade istället förslaget direkt till mannen (som enbart höjde på ögonbrynen).

Vad handlar nu detta om (undrar du kanske)? 

Familjen vill ha in julklappsönskningar från mig och undertecknad är helt tom, vet inte alls vad jag ska hitta på (som verkligen behövs alternativt vore roligt att få). Astronauten fick några bokförslag men därefter tog det stopp. När sen Lejonkungen undrade så mindes jag plötsligt en dammvippa av strutsfjädrar. Den är både snygg och cool och kanske men bara kanske kan den få mig att damma?!?

Tror mannens höjda ögonbryn handlade om verskapen att hans älskling avskyr en aktivitet men trots det önskar sig redskap för den samma. Eller så kanske han ser igenom min övertro och förstår att vippan blir en prydlig inredningsdetalj! Vad vet jag?

Underkänd av Lejonkungen, det innebär att jag behöver komma på annat, sådant som han tycker är roligare att slå in och ge bort. Får ägna dagen åt att fundera inuti och utanför min box, för något ska jag väl kunna komma på!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar