måndag 16 september 2024

En seeeg måndag



Det går inte att vara på topp alla dagar ...

Att vakna mitt i natten med spränghuvudvärk är inget jag är van vid (tack för det). Hade känt mig trött i ögonen och lite seg i huvudet men absolut inte sjuk. Skyllde på söndagens morgonlöptur och att jag antagligen druckit för lite? Petade i mig alvedon och vätskeersättning, vilket fick värken att försvinna. 

På jobbet upplevde jag mig segare än vanligt, speciellt i huvudet, men hade förövrigt inga förkylningssymtom. Beslöt att gå hem om kroppen sa ifrån, vilket den inte gjorde. Minuterna släpade sig dock framåt och timmarna blev ovanligt långa, ingen huvudvärk och inga fler alvedon. 

Vet att många lider av olika krämpor och att deras vardag är mer lik min ovanliga morgondag än mina "normala". Tänkte på alla som ständigt kämpar och insåg att undertecknad bör vara oerhört tacksam över min ständigt "friska" kropp.

Tack, tack och tack!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar