fredag 6 september 2024

... när natten slinker undan



I den tidiga morgonen mellan dag och gryning har denna vecka ett magiskt ljus lagt sig över ån. Sommarvärmen är tillbaka. Luften är kallare än vattnet när natten slinker undan och dimman långsamt släpper greppet just när solen stiger.

Naturen är oerhört vacker och jag förundras över dess skönhet. Tänker att det är lycka att få vara en del och se hur dagen vaknar till liv ... då innan värmen åter smeker huden och alla andra vaknar.



Att få vara i allt det stora, i mig själv och starta dagen just så som det är möjligt balanserar så väl mitt inre som mitt yttre. Trötthet rinner bort och eventuell stress släpper, kvar finns ren energi och välmående.

Att få sommaren tillbaka är en gåva och jag tänker njuta varje sekund!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar