tisdag 10 september 2024

Ibland förvånar jag till och med mig själv!



Igår gjorde jag något som antagligen inte kommer att bli en vana, jag ställde klockan på 05:00 och när den ringde så drog undertecknad på sig träningskläder för att ta en löptur.

Jag var knappt vaken och det var nästan mörkt, i alla fall skymningsljus vilket betydde asfalt istället för skog, dessutom regnade det ...



Helt allvarligt så var det skönt och känslan att få duscha och sen äta frukost med mannen en timme senare väldigt nice. Ingen stress, hann till och med lägga mig på sängen och mysa med katterna innan det blev dags att gå till jobbet.

Kände mig nöjd, jag hade gjort det där jag inte trott och mådde därför extra bra men om detta sker fler gånger är ytterst osäkert. Mörkret är på ingång och kylan, att stiga upp mitt i natten för att springa kommer att bli mindre och mindre lockande.

Men ... vem vet? Kanske - kanske inte?



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar