tisdag 16 maj 2017

Är glaset halvfullt eller halvtomt?


Är halvvägs genom en tegelsten ... eller ska jag skriva som det är? En bok vilken är tjock som en tegelsten, dessutom är den skriven på engelska vilket innebär att det tar tre gånger så lång tid.

Speed som en snigel.


Tur att jag kommit in i handlingen fullt ut och hela tiden längtar efter att få fortsätta grotta ned mig i den spännande och avslutande fjärde delen.

När jag ligger i soffan eller sitter ute i solen så imponeras jag av författarens förmåga att bygga miljöer, att krydda kronologin med ständiga cliffhangers och med karaktärer som av olika anledningar "byter sida". Väldigt lite är förutsägbart och storyn målande. I love it!

Kanske ska vara tacksam att jag fortfarande har halva boken oläst?!


Hej svejs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar