söndag 22 april 2018

Eldflugan, japp den ska jag ge mig på!


Jag har hittat nya roliga instruktionsvideos att leka till.

Det var ett tag sedan som jag utmanade mig själv rent fysiskt. Har länge tänkt att jag "borde" utveckla min egen praktik men har samtidigt varken haft inspiration eller motivation att göra det på egen hand.

Inventioner ... tänk upp och ner.

Armbalanser ... yes, why not!?


Som en present, en gåva hittade jag nya teknikvideos, det är en bra start. Jag har för tillfället det jag behöver, resten är upp till mig.

Avsätta tid och leka, hur svårt kan det vara? Egentligen inga problem alls förutom att min praktik oftast utövas tidigt på morgonen, direkt efter det att jag stigit ur sängen. Jag kan ärligt erkänna att jag vaknar på mattan.

Från och med nu ska jag praktisera eldflugor, underarmsstående, saxen och kanske galafågeln. Wish me luck!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar