fredag 27 april 2018

Svetten bokstavligen rann


Men åh vad härligt att vara tillbaka på Mamita studio i Stockholm för ytterligare en helg i yogans tecken!

Vi är typ halvvägs och mellan varje utbildningstillfälle så händer mycket med var och en av oss. Jag kan i och för sig enbart skriva om min egen resa men till viss del tror jag att mina kursare och jag delar vissa upplevelser.

Som gårdagens morgonklass, den kändes i varje muskel. (Gjorde ingenting att jag skippade torsdagens pulspass, var snarare smart) Svetten rann och vi fick utmana oss själva. Jag älskar när min tränare höjer rösten och skriker "lite till" ... får liksom extra energi av det.


Resten av dagen ägnades åt hur vi bygger upp och skapar egna klasser. Så mycket att tänka på. Syfte, syfte och syfte. Svårt. Stycket ska vävas in i en klasskonstruktion, duger inte att enbart skjuta från höften ... DET som jag är så bra på.

Dags för ordentlig planering, öva, repetera och finslipa. Finns inga genvägar enbart hårt arbete men även detta ska jag nog lyckas reda ut!

Idag är en ny härlig dag i yogans tecken med mina mysiga kursare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar