torsdag 5 april 2018

Flying safe


Antigravity ... smaka på ordet.
Jag går igång på alla cylindrar och hela mitt inre ropar YES!

Vill testa, vill utföra och vill utbilda mig (till instruktör).

Vet att detta är något för mig trots att jag endast sett andra flyga eller chilla i gungorna.

Jag vill, jag kommer och jag ska flyga jag med!

I flera år har en gunga stått överst på min önskelista men varken Tomten eller någon annan har skänkt mig denna present.


Mannen har med glimten i ögat letat reda på och listat varje tänkbar ursäkt för att slippa borra hål och sätta upp krokar i taket.

Nu är det hög tid att ta saken i egna händer, googla priser och köpa en själv, blir en fin inflyttningspresent till nya huset eller kanske trädgården!?

När gungan väl finns i min ägo är det läge att kolla efter "prova på" tillfällen och efter det utbildning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar