lördag 5 maj 2018

För mycket hopp och studs?


Är det möjligt? Normalt sett inte när det gäller mig men just nu är svaret JA.

I torsdags gick jag på det pulspass som jag älskar med fokus på konditionsträning. Av olika anledningar har jag varit tvungen att avstå två torsdagar i rad så det var ren och skär lycka när jag drog på mig kläder och skor.

Som grädde på moset fick jag mess från en av mina bästa vänner som meddelade att även hon tänkte delta. Jippi!


Dessa dagar då jag missar/inte har tid att vara social så checkar vänner in där jag är. Underbara kompis!

Att jag stått över två veckors träning märktes varken på flås eller styrka. Överlycklig och full av endorfiner skuttade jag hem ... det var då det!

Morgonen efter ömmade hälarna. För mycket hopp och studs?

Verkar så. Överansträngda hälar, antagligen behöver jag se över mina skor de kan ha gjort sitt? Massor av kärlek till mina fötter! De som bär mig varje dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar