måndag 14 maj 2018

Så är det dags!


Från ingenstans kom smärtan i höger axel, även om det enbart strålar i vissa lägen. Lägligt? Nä knappast men å andra sidan kommer denna typ av "skador" någonsin med bra tajming?!

Gjorde inget särskilt, i alla fall inte vad jag vet. Har burit lådor, lyft och packat under lång tid så antagligen har jag arbetat ihop till detta eller så går det över när jag sover? You never know.

Vem vill ha ont? Ingen ...  inte heller jag, har liksom inte tid. Idag är nämligen stora flyttdagen med allt vad det innebär.


Har kramat grannar som vi kommer att sakna, inte alla för en del är borta och ett fåtal bryr sig mindre. Vill inte säga hejdå, känns bättre med vi ses för det är så det känns. Alla trevliga människor som jag/vi verkligen kommer att sakna, de som ställer upp och funnits när vi  behövt.



Annars har jag gjort rätt för mig, sålde båda mina cyklar och köpte ny till Lejonkungen. Inhandlade även ett dyrt och godkänt lås. Nu är det bara jag kvar som behöver en hoj. Får dock vänta lite och invänta lediga dagar då jag kan spana och kolla in vilken tvåhjuling jag önskar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar