fredag 23 augusti 2024

Informationsdusch



Vi har möjligheten att lära så länge vi lever och om vi är öppna så finns det alltid något nytt varje dag att ta till oss och memorera. Mina två senaste veckor har erbjudit betydligt mer än en ny kunskap per dag, jag har fullkomligt duschat i information. Troligtvis har undertecknad ökat inlärningskurvan minst tiofalt, vilket inneburit en viss trötthetskänsla. Älskar ändå detta, eftersom jag gillar utmaningar samt känslan att utvecklas. 



Helgen som nu påbörjats är sååå välkommen. All ny in put behöver få möjlighet att sjunka in och lagras. Jag loggar ut och checkar istället in i hemmalivet för att vila samt batteriladdning, balans är A och O för mig.

Önskar dig en skön lördag och att den blir precis vad du behöver samt hoppas på!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar