torsdag 1 augusti 2024

Var det kört nu?



Igår vaknade jag med en irriterad känsla i halsen, en sån som meddelar att eventuellt virus checkat in. Lejonkungen tog med sig en ordentlig förkylning hem ifrån Spanien och informerade oss att samtliga kompisar insjuknat (precis som han). Gissade därför att jag hade sonen att tacka för den irriterade halsen.

Suck ...

Det är så sällan undertecknad blir sjuk, så sällan att jag knappt minns hur det känns men kliet i halsen hjälpte mig. Tog en bafucin samt en promenad. Handlade. Konstaterade att halsen mådde bättre (antagligen halstabletten) men att huvudet upplevdes något grötigt.



Var det kört nu? Skulle jag bli sängliggande?

Tog med mig bok samt kaffe ut i trädgården efter lunch. Vilade. Huvudet klarnade och halsen var inte längre irriterad!? Av någon anledning verkade viruset släppt taget för under seneftermiddagen fanns inga av symtomen kvar?!!

Tack






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar